Wykorzystując moc e-mail marketingu

Wielu właścicieli firm chce, aby stworzyć wysokiej jakości kampanii e-mail marketingu, ale nie mają wiedzy, aby to zrobić. E-mail marketing oferuje wiele sposobów, które pomogą Ci zbudować swój biznes do swoich klientów. Porad w tym artykule pomogą Ci osiągnąć sukces poprzez efektywne wykorzystanie podejścia e-mail marketingu, aby osiągnąć swoje cele.

Unikaj używania "kup teraz". Będą wiedzieć pozycjonowanie wizerunkowe, że tylko o sprzedaży usług i produktów, więc zbudować stały związek z nich pierwszy i przedstawić ją i siebie w sposób profesjonalny. Twoi klienci znajdą ten orzeźwiający i być bardziej skłonni do zakupu od firmy.

Za pomocą wielu różnych zasobów, aby dowiedzieć się o marketingu za pośrednictwem e-maili. Istnieje wiele informacji dostępnych online na ten temat. Możesz nawet być w stanie znaleźć lokalne zajęcia w danym obszarze, aby pomóc Ci dowiedzieć się więcej o e-mail marketingu.

Należy pamiętać, że ostatecznym celem e-mail marketingu jest, aby swoje towary. Każdy e-mail wysyłany powinien zachęcić czytelników o jeden krok bliżej do wytwarzania produktu lub usługi.

Staraj się nie wysyłać więcej niż jednej wiadomości kampanii e-mail w ciągu tygodnia. Większość klienci otrzymują wiele bazy klientów ma prawdopodobnie tendencję do wielu innych wiadomościach każdemu day.Sending kilka maili zbyt często sprawia, że ​​jest bardziej prawdopodobne, że dysk treści tworzone.

Z tego powodu ważne jest, aby utworzyć szablon, który zawiera logo i spójnego formatowania we wszystkich swoich materiałach marketingowych. Będzie to sprzyjać natychmiastowy uznanie wśród swojej bazy abonenckiej.

Jeśli nie chcesz, ludzie nie mogą zaufać i która sprawia, że ​​firmy wyglądają źle. Niektórzy dostawcy usług internetowych mogą nawet czarnej listy wiadomości e-mail, które mogą mieć negatywny wpływ na biznes.

Spójrz na spam pojawić się dowiedzieć czego unikać w swoich własnych wiadomości. Zdobądź darmowy adres e-mail, pisać swój nowy adres e-mail w różnych miejscach w Internecie, i obserwować, ile spamu pojawić. Ucz się od tej spam zaprojektowanie kampanii e-mail accordingly.Taking środki, aby utrzymać się od spamerów zwiększy wiarygodność wiarygodność swojej marki.

Stanowić zachętę dla klientów w klientów. Są większe zainteresowanie prowadzeniem działalności gospodarczej z wami jeśli widzą właściwym powodem. Na przykład, gdy klikną na link i kupić coś ze swojej strony, bezpłatną wysyłkę lub bezpłatną próbkę z każdego zakupu.

Spróbuj mieszania format zaangażować czytelników więcej. Jeśli zazwyczaj używać HTML formatowania wiadomości, spróbuj wysłać wiadomości zapisane w formacie tekstowym przy okazji.

Tylko wysyłać e-maile, które są istotne i wartościowe; klienci będą wypisać jeśli bombardować je z niepotrzebnych komunikatów. Unikać wysyłając im tylko rażące sprzedaży. Spróbuj dać użyteczne informacje w wiadomości e-mail, jak sposób obsłużyć problem, lub specjalną promocję w każdej wiadomości e-mail.

Sprawdź, wiadomości e-mail są osobiste, jak to możliwe. Można zrobić więcej niż tylko za pomocą nazwy odbiorcy na znormalizowanej treści. Wykorzystaj wszystkie informacje, które masz na każdego abonenta.

Przeprowadzenie dokładnych testów, aby zrozumieć, jak wygląda e-mail marketingu w różnych platformach. Po utworzeniu szablonu, który wygląda idealnie, skąd jesteś, przetestować go przy wszystkich głównych systemów operacyjnych, klientów pocztowych i przeglądarek.

E-mail powinien mieć powiązania zarówno potwierdzić i zaprzeczyć linki.

Wyślij subskrybentów okazji urodzin emails.Include opcjonalne pole dla abonentów dzielić swoje urodziny i wysyłanie automatycznych pozdrowienia. Ten prosty krok może sprawia, że ​​klienci czują się dobrze, zwłaszcza jeśli otrzymają specjalny kupon urodzin lub zniżkę wraz ze swoimi życzeniami urodzin.

Uzyskać zgodę tych, które są na liście e-mail przed wysłaniem do nich e-mail. Nikt nie lubi być jedno z niepożądane namawianie zaśmiecania przestrzeni w swojej skrzynce odbiorczej. Wysyłanie wiadomości, które są niepożądane mogą mieć negatywny wpływ na biznes. Rozpocząć na prawej nogi tylko o wysyłanie e-maili do tych, którzy pragną swoje usługi.

Nigdy wysłać klientowi bez ich zgody pierwszy! Jeśli samowolnie e-mail klienta, masz większe szanse na otrzymanie skarg dotyczących spamu, które mogą spowodować, że wiadomości nie należy czytać. Jeśli masz zgłaszane jako spamera, zaczną z nich zrezygnować, a może nawet zgłosić do swojego ISP.

To daje ludziom osobę w podwójnej kontroli, czy chcą otrzymywać wiadomości od ciebie. To może pojawić się efekt przeciwny do zamierzonego, ale trzeba będzie zapewnić bardziej ukierunkowane czytelników i mniej skarg na spam lub nadużycia e-mail.

Załóż list e-mail organically.Avoid zakupu lub wynajmu listy subskrybentów. Zamiast tego, uzupełnić listę kontaktów poprzez wizytówki osób zostały spełnione, a w ramach subskrypcji Zapisy na swojej stronie.

Należy ułożyła listę organicznego, jeśli chcesz dla swojej kampanii marketingowej, aby odnieść sukces. Oznacza to, że należy unikać prostu kupując jakąś losową listę e-mail, które mogą lub nie mogą zawierać konsumentów, które są naprawdę zainteresowani w firmie.

Bądź pewien, że wiadomości nie są po prostu sprzedaży skoku. Twoje mailingi powinny zmierzać być biuletyn dostarczanie ważnych bitów informacji na temat swojej działalności. Ludzie zwykle nie doceniają tępego skoku sprzedaży interesująca i będzie więcej niż prawdopodobne, wypisać się z listy. Chociaż może być używany do sprzedania biuletyn, czytelnicy chcą czegoś więcej niż prostego skoku pozostać zainteresowani.

Zawsze możesz testować połączenia obejmują pracę. Może to również spowodować swoją reputację, ponieważ nie jesteś nawet skonstruować e-maila z linkami roboczych.

Bądź pewien, że w formacie e-mail marketingu, aby pomóc w tworzeniu witryny. Wysyłanie bardzo różnią się od siebie utrudnia Widzowie pamiętam.

Podążając z Twojej perspektywy, pomyśl o wiadomości e-mail, który przypomina im szczególnych korzyści masz do zaoferowania. Zaproś ich do odwiedzenia site.You może zawrzeć swój produkt, oferując gwarancję, jeśli nie są spełnione.

E-mail marketing może być mocny, ale jak czytałem wiele trudno jest wiedzieć, gdzie zacząć. Strategia e-mail marketingu za pośrednictwem Internetu mogą pomóc firmie przejść do następnego poziomu. Użyj końcówki po prostu czytać rozwijać wielką strategię e-mail marketingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz